Bun venit într-o lume drăguță!

Probabil ideea mea e puerilă și cam nepotrivită lumii din zilele de azi, dar am descoperit prin intermediul blogosferei niște minunății și am început să mă întreb dacă oamenii care scriu așa sunt la fel de drăguți ca și creațiile lor.
Așa mi s-a aprins beculețul și m-am gândit să adun toate aceste lucruri drăguțe pe care le citesc zilnic într-un singur loc, cu ajutorul autorilor lor :).
Astfel ia naștere „Comunitatea oamenilor drăguți”, o idee teribil de năstrușnică dar care sper să aibă mulți susținători și membri :)!

Cum va funcționa această comunitate?
Păi vreau să decidem împreună, deci să vă aud ideile! Eu mă gândeam să avem 1, 2 sau mai mulți admini care să posteze articolele/imaginile/citatele-chestiile drăguțe trimise de membri la adresa de mail (comunitateaoamenilordraguti@yahoo.com), bineînțeles precizând cine și cum a găsit/scris acel lucru frumos. Zilnic vom publica măcar o fotografie frumoasă cu un citat care te inspiră, dar eu sper să ne trimiteți și articole cu povești simpatice (care pot fi publicate, bineînțeles și pe blogul vostru), o recenziuță, ce ați mai găsit voi pe net și v-a plăcut.
Momentan am ales o temă de blog nu la fel de drăguță cum voiam, dar sper că în timp și cu ajutorul vostru vom face rost de una mai frumoasă!
Am văzut că deja s-au oferit mulți drăguți să devină membrii, deci nu cred că va fi vreo problemă să facem noi o constituție a noastră :P!
Ce ziceți :D?

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Bun venit într-o lume drăguță!

  1. Nu pot să cred că l-ai și făcut ;)) Credeam că doar zici așa 😛 Felicitări !!

  2. am onoarea sa comentez prima pe acest adorabil blog! pai ideea mi se pare foarte simpatica si voi trimite cu bucurie cateva articole!
    Felicitari fondatorului care a depus munca si succes tuturor!

  3. uups, se pare ca nu-s chiar prima, dar e bine si a 2-a:D

  4. Mălli zice:

    @Roxana: Eh, multumesc, bine ai venit :*!
    @Sunshine: Draguta ca intotdeauna esti tu >:D<!

  5. @Mălli: Bine te-am găsit 😉

  6. Ralu zice:

    Mălli,felicitari! Ma bucur tare mult ca aceasta comunitate a inceput sa ia forma, si nu a ramas la stadiul de idee 🙂 Cu mare placere voi trimite si eu cate ceva dragut. Multa bafta si inspiratie, oameni draguti !! :*

  7. Mariina zice:

    Malli, a iesit suuuper frumos, felicitari! 🙂 Abia astept sa vad cum o sa fie peste cateva luni, cu multe posturi dragute… ^^

  8. Bianca zice:

    Ce ambiţioasă-i Mălli… Şi ce se ţine ea de cuvânt… Ţine-o tot aşa! :*

  9. MIKUTZUL zice:

    iti mai multumesc inca o data pentru idee

  10. zozo zice:

    Interesanta ideea. Bafta multa!

  11. DianaEmma zice:

    Felicitări pentru initiativă și mă bucur că ai pus în aplicare ideea!

  12. Mălli zice:

    @Diana: deci gata, te trec membru :P?

  13. DianaEmma zice:

    Aș începe deocamdată cu niște poze… să văd… dar cele mai drăguțe pe care le am sunt oricum cu sora mea. 😀

  14. Paul zice:

    wow..esti rapida,felicitari :), foarte frumoasa ideea 😀

Lasă un răspuns

