Avem nevoie de un banner!

Deja am primit nişte lucruri interesante pe care le păstrez pentru mâine, vă mulţumesc :)!

Ştiţi… mă gândeaaaam… ne trebuie un banner :D! Cine ştie cum să facă şi cine vrea să facă un banner frumos comunităţii?

Dacă mai mulţi dintre voi sunteţi pricepuţi putem să votăm după banner-ul cel mai drăguţ, bineînţeles.

Baftă!

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Avem nevoie de un banner!

  1. DianaEmma zice:

    Păi dacă vreți să se întreacă lumea în bannere, măcar spuneți cam ce ați dori, dimensiuni, formă, dacă vreți un anumit text, cât de mult să iasă în evidență numele comunității, dacă vreți ceva mai abstract, ce culori considerați reprezentative pentru proiectul ăsta, dacă ați vrea și un motto, etc.

    Dimensiunile și forma contează mult.
    Pentur că până la urmă poate fi un header, sau un banner de împărțit la susținători, să îl pună la ei pe site (care trebuie să fie mai mult).

    • Mălli zice:

      Pai ma gandeam sa fie un banner pe care il pot pune membrii la ei pe bloguri. Eu zic sa il faceti asa cum vi se pare voua mai frumos si mai deosebit. Ar fi fain sa avem si un header :)! Faceti cum considerati voi mai frumos!

  2. DianaEmma zice:

    Astea sunt făcute rapid, mai mult ca să vedeți prin ce mă refer prin dimensiuni. Nu sunt propuneri. 😀

    Iarăși, e chestia, vreți cu imagini de pe net, cu imagini care ne aparțin numai nouă.
    Am folosit la unul colori pastelate, puțin tari, poate nu vă plac.
    Poate vreți alt stil de scris, etc.
    Faceți pretenții, că așa se lucrează în branșă. 😀
    Unii mă pun să schimb de 10 ori un banner până e bun.

    http://img806.imageshack.us/i/varianta3.png/
    http://img217.imageshack.us/i/varianta2.gif/
    http://img153.imageshack.us/i/varianta1.png/

  3. DianaEmma zice:

    Deci astea tot așa, doar sugestii ar fi.
    Eu aș vrea să îmi spuneți mai ales că nu vă place, ce credeți că nu se potrivește.
    Știu că sunt chestii simpliste, dar vreau să îmi fac o idee măcar minimală în legătură cu ce vă place, ce vreți. 😀

    http://img833.imageshack.us/i/varianta5.png/
    http://img821.imageshack.us/i/varianta4.png/

  4. DianaEmma zice:

    Apropo… am pus niște variante de propuneri de bannere și din cauza că aveau linkuri au intrat probabil în spam. 😀

    • Mălli zice:

      Varianta cu pisicutele e supeeerba :x!
      Pai cu headerul sa fie colorat si cu un scris mare ”Comunitatea oamenilor draguti”. Sa se asorteze cu tema… hmm :). Mi-a placut mult cel cu ”Inca un motiv sa zambesti…”, dar sa il facem mai colorat, cu albastrul asta din dunga de pe fundal daca poti si vrei :)!

  5. Mălli zice:

    Aaaa… emoticonul ala care se stramba era o inimioara!

  6. Mălli zice:

    @Diana: pai facem asa, bannerul ramane cel cu pisicutele si la header ne mai gandim noi, cine stie poate avem vreo sugestie. sa mai auzim niste pareri, dupa parerea mea ala cu pisicutele e tare draguuuut!

  7. Ralu zice:

    Hei,dragutilor ! Am si eu o versiune de banner , trageti cu ochiul si dati cu parerea 😀

    http://img51.imageshack.us/i/bannerfans39118.jpg/

  8. Ralu zice:

    aa,ce dimensiune ? 😕

Lasă un răspuns

