Deşi a trecut Crăciunul…

M. mi-a trimis un filmuleţ tare simpatic :D! Mulţumesc!

http://www.youtube-nocookie.com/v/GkHNNPM7pJA?fs=1&hl=en_US

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Deşi a trecut Crăciunul…

  1. B. zice:

    Mă bucur că ţi-a plăcut şi mă întreb ce părere are lumea despre felul în care arată home page de pe site-ul celor care sunt autorii acestei drăguţe ‘dedicaţii’ ptr. Crăciunul 2010 – mie mi-a plăcut foarte, foarte mult acel homepage, am considerat-o ca fiind o altă treabă bine făcută şi super-drăguţă! Sper să găsiţi repede/uşor site-ul lor (dacă nu, sunt şi eu aici, uneori!).
    Ca să nu fie vreo confuzie printre drăguţii cititori de pe aici trebuie să spun că folosesc iniţiala de botez când las comentarii şi văzând că tu ai scris în postare cealaltă iniţială, cea de la nume, m-am găsit în situaţia de a lămuri chestiunea, ca să nu se creadă că aş fi cine/ce nu sunt; cu alte cuvinte, ori B., ori M., tot despre mine e vorba (desigur, mult mai simplu ar fi fost să mă loghez, aţi fi avut un drum neted spre zona mea de blogging, însă cred că nu e important asta, mi-am ţinut deoparte blogul până acum, probabil aşa îl voi menţine şi de-acum dar asta nu e motiv să nu particip uneori la aceste iniţiative drăguţe ale voastre).

Lasă un răspuns

