Temă nouă şi curăţenie

După cum puteţi observa am făcut totul mai roz şi cred eu mai drăguţ pe aici. Mulţumesc Ralu pentru header, dar şi Dianei, care mi-a propus mai multe bannere drăguţe.

Aştept păreri şi critici.

Vă salut drăguţilor!

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Temă nouă şi curăţenie

  1. În sfârșit :)) Felicitări pentru schimbare 😉

    • Mălli zice:

      @Roxana: deci sa inteleg ca iti place :D?
      mie imi va lua ceva sa ma obisnuiesc cu rozul asta darrrr va fi ok in final, inca nu m-am decis la bannere dar pana sambata vom avea unul!
      nu te-ar interesa un cont de twitter dragut_dragut :D?

  2. DianaEmma zice:

    Dacă look-ul e definitiv, nu pot decât să vă urez la cât mai multe articole frumoase!

  3. super cute tema(mai ales ca eu tot asa o am!!:*)

  4. Mălli zice:

    @Roxana: adica daca ai avea timp sa ai grija 10 minute pe zi de el :D?

    • Presupun că da, deși sunt mega aiurită în perioada asta… Bănuiesc că te referi la promovat articolele (dă-mi un mail cu ceva detalii pe adresa ce apare la comentariu). Apropo de articole, ceva mai mult text drăguț nu pune nimeni? 😛 Și pozele sunt frumoase toate (chiar îmi plac) dar zic că ceva mai mult nu ar strica. 🙂

      • Mălli zice:

        @Roxana: si eu astept texte :)), m-am cam plictisit de imagini… poate primesc ceva in w-end 😀
        iti scriu mai diseara sau maine, teme teme temeee

  5. dede zice:

    A new face;))))

Lasă un răspuns

