Cireşe şi primăvară

Mie îmi plac cireşele şi aşa mi s-a făcut o poftă astăzi de cireşe…

Şi de la cireşe am ajuns la căpşuni, şi de la căpşuni la primăvară…

Mai sunt câteva zile şi vine teoretic. Abia aştept să împart Mărţişoare pe care anul ăsta vreau să le fac singură! Timp nu ştiu dacă voi avea destul, dar voi încerca să-mi las o zi liberă numai pentru asta.

Eu de scris n-am când, sunt cu manualele în braţe toată ziua şi chiar aştept de la voi articole :), am nevoie de twitterist şi ajutor de admin. Hai să ne organizăm!

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cireşe şi primăvară

  1. DianaEmma zice:

    Să faci şi o poză cu mărţişoarele făcute de tine. 😀
    Merită, o să fie cu siguranţă… drăguţe. 🙂

Lasă un răspuns

