Bonjour, mon cher!

Unii dintre voi poate mă cunoaşteţi drept mikutzul, adică deţinătorul blogului chestiajollie.blogspot.com……dar lasand la o parte prezentările, am de gând să vă anunţ că sunt noul ajutor de admin nominlizat de Mălina….deci am o responsabilitate foarte mare…….aceea de a primi şi publica articolele primite de la voi pentru ca ceilalţi să le poată citi.

Deci trecând peste toate astea……şi nepuntând a fi mai original de atât, pentru că eu chiar nu am nimic în cap ce să spun acum am să vă las în compania acestui citat,  până data viitoare când sper să vă arăt lucruri cu adevărat mirobolante:):

Johnny_lennon_quotes_texte_lennon_future_john_lennon-de27b8fe24368e83f02c8bd7f02cac0c_h_large

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bonjour, mon cher!

  1. Malli zice:

    Bravo :)! Ai uitat sa mentionezi ca esti PRIMUL ajutor, mai aleg macar pe cineva :P!

  2. detalii…..detalii…….asta va spune persoana numita:D

Lasă un răspuns

