Christina Aguilera inspired make-up

1- Machiajul Xtinei

2,3,6,7,8- machiajul realizat de mine

4- buzele cu ruj nude+luciu de buze roz

5- doar ruj

Mai jos veţi găsi cum puteti obţine acest look dar şi recomandări:

Începeţi cu aplicarea unui primer. Apoi aplicaţi pe toată suprafaţa pleoapei fard de culoare maro dar şi in partea de jos (poza 3) . Aplicaţi tuş negru/creion negru (eu am aplicat doar 3 sferturi pentru că am ochii mici). 2 straturi de mascara sunt suficiente( nu va recomand genele false:p).Pentru buze alegeţi un ruj de culoarea buzelor si peste aplicaţi un luciu de culoare roz.

Cred că nu mai trebuie sa vă amintesc că am aplicat fond de ten si blush.:)

RECOMANDARE: .Acest look e clar, unul de seară.Îl puteţi purta dacă mergeţi in club  sau la alte ocazii, depinde cu ce sunteţi îmbrăcate.

P.S. : *Acesta este un machiaj INSPIRAT din lookul Xtinei, de aceea am folosit fard maro şi nu negru.                                                                                                                                                          *Îmi cer scuze pentru neclaritatea pozelor, voi încerca să schimb lumina sau voi face pozele la lumină naturală.                                                                                                               *Dacă vreţi sa ma inspir din machiajul altor vedete, lasaţi un coment.                                      *Pentru saptămana viitoare vă promit un articol despre masca mea preferată de păr facută acasă.Cu siguranţă aveţi ingredientele necesare.

XoXo, Foxxi

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

