Concurs de întâmplări de neuitat

În primul rând scuzaţi absenţa noastră.

Atât eu şi ajutorul de admin am întâmpinat nişte probleme tehnice (din motive necunoscute şi ciudate nu putem să descărcăm pozele pe care ni le-aţi trimis pe mail, dar fac eu în aşa fel încât să le descarc, nu mă las!!!) şi de aceea nu am reuşit să mai publicăm nimic.

Mă gândeam că tot a venit primăvara, să organizăm un concurs de întâmplări povestite de voi. Întâmplări frumoase şi de neuitat, care s-au întâmplat primăvara.

Premiul? Păi m-am gândit să facem o gazetă gen ”Drăguţul model”, unde lunar să fie un membru la loc de cinste, despre care voi scrie nişte cuvinte frumoase, vom selecta un articol frumos de pe blogul dumnealui dacă are. Vedem noi :D.

Ce ziceţi? Aştept poveştile voastre la sfânta şi drăguţa adresa de email comunitateaoamenilordraguti@yahoo.com pe care le voi publica în fiecare seară.

AM NEVOIE DE ÎNCĂ UN AJUTOR DE ADMIN, vă roooooog!

articol publicat de Mălli

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

