SCHIMBĂRI DE ULTIMĂ ORĂ

Cineva foarte de treabă mi-a dat un sfat.

Cine doreşe să publice articole este rugat să îmi dea un mail la sfânta şi drăguţa adresa comunitateaoamenilordraguti@yahoo.com cu textul ”DA”, care e de ajuns. Dacă mai doriţi voi să îmi spuneţi ceva  e bine, dacă nu, aştept ”DA”-urile voastre!

După ce îmi daţi mail-urile vă voi înscrie ca useri ai comunităţii şi voi veţi avea posibilitatea să publicaţi singuri singurei articole, care trebuie însă aprobate de mine sau de unul din ajutoarele mele.

Vă mulţumesc pentru înţelegere, sunt sigură că totul va funcţiona mai bine în acest fel, şi împreună vom face din comunitatea drăguţilor o adevărata familie drăguţă :)!

p.s.: nu uita să îţi faci un cont pe wordpress în caz că nu ai (dacă ai blog nu e nevoie). intră aici dacă nu ai!

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

