Tu când ai dansat ultima oară de bucurie?

Nu înţeleg de ce în zilele de azi oamenii nu îşi mai manifestă deloc bucuria. Eşti fericit, exprimă-te, dansează, trăieşte dom’le momentul, nu sta deprimat de parcă ar fi sfârşitul lumii!

Temă pentru azi: aminteşte-ţi de un moment frumos al zilei de care eşti mândru şi începe să dansezi măcar 2 minute ca şi aceşti copii. Pune ce muzică vrei şi timp de 2 minute începe să ţopăi. Pe lângă că îţi exprimi bucuria şi te întorci în timp, la vremurile în care erai copil şi dansai prin casă-, mai arzi şi câteva calorii. Face bine la siluetă şi la psihic :D!

Video a fost trimis de B., articolul scris şi publicat de Mălli

http://www.youtube-nocookie.com/v/1SQax1Nnijk?fs=1&hl=en_US

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tu când ai dansat ultima oară de bucurie?

  1. Paul zice:

    cred ca unii nu isi manifesta astfel bucuria de teama de a nu fi judecati intr-un anume fel de altii – cea ce mi se pare o prostie,ce-i drept eu nu dansez de bucurie,eventual sar in sus :))

  2. Malli zice:

    @Paul: eh, n-ar trebui sa le pese de ce e in jurul lor ;)!
    bravo tie!

  3. Foxxi zice:

    Eu chestia asta o fac în fiecare seară:d

  4. B. zice:

    M-am prins şi eu într-un final că aici era exact ceea ce am trimis eu :)) (mdeh, azi=luni…). Până să scriu comm, m-am uitat de vreo două ori la filmuleţ: mare dreptate are cine a scris acel comm la video… „parchis, pasado presente y futuro el mejor grupo infantil de toda la historia, con mas de 8 millones de discos vendidos y 30 años despues se les sigue recordando como a los mejores” … dar nu despre asta voiam de fapt să scriu ci despre cum a ştiut Mălli să transforme ceva frumos în ceva şi mai frumos! Am trimis linkul ăsta văzând că e cam prea multă linişte pe aici, prin comunitatea drăguţă a drăguţilor şi neştiind despre ce era vorba (puteam doar să presupun că sunt mici întreruperi ale activităţii), m-am gândit eu „ia, ce-ar fi să transformăm această întrerupere nedorită într-o… pauză publicitară”! (din câte ştiu, asta e o manevră dacă nu permisă, cel puţin utilizată adesea în mod paşnic- smileeee). Asta fiind situaţia, am ales filmuleţul ăsta, că se potrivea, adică e melodia unei reclame, bine-adaptată pentru acel concurs, e şi cu copii, şi încă unii foarte veseli, spontani – aşa cum a remarcat şi Mălli (nu mai zic de calorii, alea-alea, pe lângă buna dispoziţie!). Mă rog, sunt de acord că nu tuturor le-o fi plăcând faza cu reclameee, dar, în cazul ăsta… morocănoşii au liber la o cană cu…. cola-cao.

  5. Malli zice:

    @Foxxi: uau asta e bine :)! mega felicitari >:D:D<!

  6. Malli zice:

    @B.: Pe mine m-a inspirat videoclipul si stii, atunci cand iti place ceva scrii cu placere despre el. Multumesc inca o data pentru link si pentru gandurile bune >:D<!

Lasă un răspuns

