Flori pentru comunitatea drăguță

Îmi plac mult lucrurile drăguțe. De aceea m-am și alăturat comunității ăsteia. Eu zic că o să iasă o chestie foarte faină în continuare dacă punem toți drăguții osul la treabă. Avem despre ce scrie, chestii drăguțe se întâmplă în fiecare zi, la o adică. Doar că foarte puțini le văd pe cele mărunte. Ceilalți, rămân reci și nu le văd de nas, cum s-ar zice… 🙂

Acesta fiind primul meu post m-am gândit să vă arăt și vouă cel mai drăguț lucru care mi-a bucurat mie săptămâna. E vorba de o prezentare de rochii confecționate din hârtie& materiale neconvenționale, realizate de d-na profesoară Elena Nițu. În fața a astfel de oameni mă simt cât un gândăcel minuscul. Un gândăcel minuscul care îsi scoate pălăria. 🙂

Probabil nici eu, nici voi nu vă puteți imagina cât suflet, imaginație și timp a fost pus în creațiile acestea. Și faptul că spectacolul a fost prezentat de 8 martie, dedicat femeilor a contat mult.

Așadar, fiecare fată reprezintă câte o floare. Vă las pe voi și imaginațiile voastre să zburde ca să vă imaginați ce floare redă rochia fiecărei domnișoare. Pozele nu sunt foarte profi, recunosc că nu sunt vreun fotograf înnăscut. Enjoy!

Această prezentare necesită JavaScript.

Să fiți iubiți drăguților,                                                                                                                          Sabina.

 

Acest articol a fost publicat în "a fost odată ca niciodată" și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Flori pentru comunitatea drăguță

  1. Malli zice:

    Felicitari pentru articol si la mai multe! Foarte interesante rochitele :)!

Lasă un răspuns

