Pastă de dinţi pentru coşuri

Drăguţelor, vreau să îmi cer scuze pentru că săptămâna trecută nu am reuşit să postez articolul despre epilare dar am avut ceva probleme.De accea voi încerca să postez pe lângă acestă postare, postarea despre epilare maine, cel târziu duminică( scuzaţi-mă că mă repet). Totuşi azi vreau să vă spun cum să uscaţi coşurile mult mai repede decât în mod normal.

Aveţi nevoie doar de pastă de dinţi.O aplicaţi într-o cantitate mică peste coş. Ştiu că în secunda următoare vă ustură şi sunteţi tentate să vă spălaţi dar trebuie să rezistaţi dacă nu vreţi coşuri, usturimea va disparea în maxim 2 minute:).

RECOMANDARE: Vă recomand să aplicaţi seara, înainte de culcare pentru ca în timpul nopţii să îşi facă efectul.

E o metoda destul de veche dar cu mari efecte:). Dacă aveţi întrebări sau propuneri, spuneţi-mi.

XoXo, Foxxi

Acest articol a fost publicat în let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Pastă de dinţi pentru coşuri

  1. DianaEmma zice:

    Aș face rectificarea că trebuie să fie atentă la ce pastă de dinți e.
    Trebuie să fie din cea albă, clasică; la capitolul ăsta s-ar putea ca mărcile cele mai ieftine, să fie mai bune. Pasta de dinți sub formă de gel nu are același efect. 😀

  2. MrClaudyu zice:

    Am incercat si eu metoda aceasta cu pasta de dinti. Pot spune ca este buna, insa nu mai buna ca metoda cu argila. 😀

  3. Foxxi zice:

    Am folosit o singură dată argilă şi nu am avut timp să o las prea mult aşa că nu a avut un efect prea mare. Voi mai încerca 🙂

  4. POPA ANA MARIA zice:

    VA ROG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AM COSURI PE FRUNTE!VREAU SA SCAP DE ELE! AJUTATI-MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Foxxi zice:

    Încearcă Zinerit sau mergi la un medic 🙂

  6. MrClaudyu zice:

    Daca vreti o revizie la produsele pentru acnee, intrbeati-ma…va spun ce si cum is cu ele :))) am incercat cred k sute de creme…..toata is bune pe moment……nici o crema nu m-a scapat in totalitate de cosuri. 😦

  7. MrClaudyu zice:

    scuze pentru greseli 🙂

  8. Foxxi zice:

    Asta am auzit şi eu, că nici o cremă(soluţie) nu te scapă în totalitate de coşuri:(.

  9. Moisanu Anca zice:

    La mine nu prea a functionat pasta de dinti pentru cosuri. Dupa mai multe tratament am mers la doctor si am primit un tratament cu creme pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil) de la Thursday Plantation.
    Tratament a fost foarte eficient, recomand cremele, …mi-a uscat cosurile si apoi cu timpul toata acneea mea a disparut si s-a vindecat. Sanatate

  10. corina zice:

    Tot cu Thursday Plantation, produsele naturale anti-acnee de care a scris si Anca am reusit sa ma vindec de cosuri si puncte negre. Le recomand si eu, au dat rezultate foarte bune, tenul meu e tare curat acuma si fara acnee.

Lasă un răspuns

