La 1 Aprilie!

La un 1 Aprilie cât mai fericit şi mai plin de păcăleli, de care să ne prindem totuşi…..dar lasă, de care să nu ne prindem pentru că unde ar mai fi farmecul, cu toate acestea fără glume foarte proaste, doar cât să te facă să râzi în hohote de plâns, nimic mai mut:)

Şi pentru că e atât de frumos afară, merită să faci o plimbare mai pe seară, că doar  vine varaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D, şi ce poftă am de nişte cireşe(myummmmmmmmmy=P~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~)

Postat de al vostru umil blogger,

Majestatea Mea Mikutzul:D

Acest articol a fost publicat în "a fost odată ca niciodată", let's :). Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la La 1 Aprilie!

  1. DianaEmma zice:

    Acuma și de 1 Aprilie se urează la mulți ani? 😆

  2. dede zice:

    Eu nu am fost pacalita de nimeni si nici nu am pacalit pe nimeni :)))

Lasă un răspuns

