12 pași pentru un fluture decorativ

Sunt sigură că ați remarcat prin magazine (în mod special cele de decorațiuni) că au apărut în ultimul timp răfturi special amenajate cu motive de Paște. Mai exact lumânărele, suporturi, coșulețe, toate decorate cu iepurași, puișori, ouă șamd. E drept că trebuie să fii atent în a deosebi kitch-ul de frumos.                                                                                                     Și totuși, după ce-ți pică pata pe câteva decorațiuni simpatice, prețurile lor te dau ușor-ușor înapoi. Ceea ce încerc eu azi, este să vă arăt un tutorial inofensiv pe care l-am găsit și eu, la rândul meu, aici. Eu l-am pus în practică pentru că anul acesta vreau să am o cameră puțin mai veselă. De aceea, o să atârn cu ațe mai lungi sau mai scurte, de tavan, ce am încercat azi să realizez.

Să începem deci, să lucrăm un fluturaș handmade:

1) Ai nevoie de:                                                

  • o riglă
  • o foarfecă/un cutter
  • un capsator
  • hârtie colorată
  • o revistă
  • bețe pufoase (după mine) sau pipe cleaner (după americani)
  • puțintică răbdare


2) Măsori un pătrat cu latura de 5 INCH (12 cm jumătate) și îl decupezi. Eu am folosit cutter-ul, dar e la fel de ok si foarfeca.

3) Îndoi pătratul pe o singură diagonală.

4) Începi să-l pliezi ca un eventai, dintr-unul din colțurile pătratului.

5) După, va trebui să arate așa:

6) Stângi pătatul-evantai între degete și pliezi la jumătate ca în imagine:

7) Se repeta procedeul pentru un pătrat mai mic, cu latura de 4 INCH (10 cm).

8 ) Aripile fluturelui sunt gata. Pătratul mare se așează cu urechile în sus, cel mai mic însă cu urechile în jos:

9) Capsează aripile între ele.

10) După ce capsezi, trage puțin de pliurile hârtiei, ca aripile să pară mai bogate.

11) Ca să imbunătățești ideea de fluture, trebuie să adugi antene. Eu am folosit un fel de sarmă pe care americanii o numesc pipe cleaner. Le-am găsit într-un hipermarket, deci cred ca se găsesc și prin librării. În orice caz, poți improviza rasucind niște panglică de o sărmă subțire. Nu mai mult de 15 cm.

12) Răsucești sârma formând trupul fluturelui+antenele pe care le răsucești și pe ele la capete.

Bineînțeles că hârtia colorată poate fi inlocuită de hârtie creponată, ziar, staniol (pt cei mai răbdatori), hârtie de împachetat etc,etc.  Eu am realizat azi doar un EL și o EA. Voila:

Motivul pentru care ați urmăit tot tutorialul o revistă (nu, nu fac reclamă la orange prepay 🙂 ) este acela că există și varianta ECO pt. astfel de flutrași, realizați din paginile tabloidelor. Ah.. și mai e un motiv.. când am folosit cutterul, nu-mi doream o gaură în covor și am decupat pe revistă. Cum spuneam, varianta ECO:

Să fiți iubiți drăguților,                                                                                                                                                                           Sabina.


:

Acest articol a fost publicat în scrise și culese și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 12 pași pentru un fluture decorativ

  1. Malli zice:

    uaaaau ce fain :X!

  2. zozo zice:

    Eu fana nr. 1 a fluturilor, cu siguranta o sa incerc:)).

    • anasabina zice:

      Mă bucur tare 🙂 Așteptăm cu nerăbdare să ne arăți și nouă cât de zgubilitici au ieșit fluturașii tăi. 😀

  3. Paul zice:

    arata foarte frumos :)..dar sunt un dezastru in ceea ce se numeste : lucrul manual..so..just watch it :))

Lasă un răspuns

