Fiecare cu obsesiile lui

La postul anterior legat de confecţionarea unul fluture de hârtie, am lăsat un comentariu cum că o să încerc şi eu această idee. N-am încercat, dar o să o fac şi poate vin şi aici cu ceea ce o să-mi iasă.
Am zis că o să încerc şi eu această idee pentru că sunt pur şi simplu obsedată de fluturi. Camera mea este plină de fluturi, pe pereţi, pe tavan şi tocmai am observat că pe jos nu am niciunul. Trebui să lucrez la asta . Pandantive, cercei, inele, brăţări , şerveţele şi într-o perioadă am avut şi hârtie igienică pe care erau imprimaţi fluturi . De când sunt şoferiţă , bineînţeles că am pus un fluture şi în maşină. Pe oglinda retrovizoare, la vedere .
Toată lumea mă ştie obsedată de fluturi, cadourile pe care le primesc conţin de cele mai multe ori câte unul, felicitările la fel sau orice altceva ce are legătură cu mine. Mov şi cu fluturi .
Aşa cum eu sunt puţin obsedată de fluturi, cu siguranţă fiecare dintre voi aveţi câte o obsesie pentru ceva anume, ceva care colectionati sau pur şi simplu preferaţi în favoarea altor lucruri.
Eu v-am povestit fluturările mele şi vă rog şi pe voi, cei care veniţi aici, să-mi spuneţi care sunt lucrurile de care sunteţi efectiv obsedaţi?

Zozo

Acest articol a fost publicat în let's :) și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fiecare cu obsesiile lui

  1. Sandra zice:

    Eu sunt obsedata de fotografie sau ma rog, de facut poze. oriunde merg si am aparatul la mine fac poze. incontinuu.
    la petreceri prietenii au ajuns sa se sature de mine, sa ma injure :)), pentru ca ii „tampesc” cu pozele si mai ales cu blitzul.
    Imi doresc(visez, vreau etc.) un aparat mai performant, vreau accesorii cu aparate foto si etc.
    Totusi nu pot sa ma laud cu lucrari prea reusite insa macar incerc cate ceva(cu miile de poze pe care le fac trebuie sa-mi iasa macar 2, 3 :)) )
    Cred ca asta e obsesia mea, desi imi place sa ma consider o persoana fara obsesii si fara chestii pe care sa le „idolatrizez”. Insa parerile prietenilor par sa se indrepte spre: „obsedata de poze” :)) so….
    A, plus ca de cate ori stau pe net, ceea ce imi atrage cel mai mult atentia sunt fotografiile si fotografii; numai asta caut/privesc. Deci inca un punct in plus pentru obsesia asta. :)))

  2. Animes, mangas, figurine, AMV-uri 😀
    +Calculatorul meu

Lasă un răspuns

