În cine avem încredere?

M-am convins de curând că e destul de greu să ai încrede în ceilalţi. Să te laşi pe mâna altora chiar şi pentru nişte chesti banale. În general nu-mi place sa mă las in baza altora, cu atât mai puţin când este vorba de lucruri serioase. Prefer să-mi folosesc timpul liber, numai să iese treburile aşa cum trebuie.

Deşi in unele cazuri este obligatoriu să ne lăsăm pe mâna altora ( nu ne putem ocupa întotdeauna singuri de toate), eu încerc de fiecare dată să fac lucrurile singură, aşa e mai sigur. Într-o perioadă mă gândeam să mai aduc un om să ma ajute la scrisul pe blog, dar acest om nu poate fi decât unul de încredere pentru că nu mi-aş permite ca cineva să vină si să-şi bata joc de munca mea.Între timp am renunţat la idee.

Vedeţi cum este şi cu această comunitate care dacă ar fi intreţinută de acei mulţi oameni care s-au înscris, ar ieşi ceva foarte frumos. Să nu mă înţelegeţi greşit pentru că nici eu nu sunt cine ştie ce scriitoare magnifică si nedescoperită, dar dacă tot mi-am luat acest angajament, măcar un articol pe saptămână să scap pe aici. Dacă toţi cei care sunt înscrişi ar face aşa, ar fi foarte bine. Vă rog, să nu mi-o luaţi în nume de rău, dar nu vreau să ne ducem de râpă.

Gândiţi-vă puţin la asta si luaţi o decizie, una bună.

Zozo

Acest articol a fost publicat în let's :) și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la În cine avem încredere?

  1. Malli zice:

    Avem peste 30 de membri si 3 articole pe luna… hmmm… ar trebui sa oferim recompense cred :)))…

  2. Poate se gasesc pana la urma. Don’t give up :).

Lasă un răspuns

